ראשית, יש נטייה לקום מאוחר כשאנחנו בבית, במיוחד כשהילדים לא צריכים להתארגן למסגרות ואז כל היום מתנהל בעצלתיים. אני ממליצה גם בבידוד לשים שעון מעורר ולקום מוקדם, לקבוע לעצמנו משימות שאנחנו צריכות לעשות, לתחום זמן לעבודה (אם עובדים מהבית), זמנים לארוחות, ולפעילויות עם הילדים. אני פשוט הכנתי לי תוכנית שבועית במוצ"ש שבה כתבתי לי בדיוק מה אני מתכוונת לעשות בכל שעה של היום. שילבתי העשרה בזום של נושאים שרציתי ללמוד, מצאתי זמן לעבוד על העסק שלי, לפרסם פוסטים בפייסבוק, לקרא אנגלית (משהו שתמיד רציתי לעשות כדי להשתפר), לבשל. ברגע שקבענו לעצמנו לו"ז מראש אנחנו יותר יעילות.

שנית, לא לוותר על פעילות גופנית. גם בבית אנחנו יכולות לקחת מזרון או שטיח ולעשות תרגילים, אפשר להוריד אימונים ביוטיוב, להצטרף לאימונים בזום או לחפש אימונים בגוגל. בבידוד הקפדתי בכל יום לעשות פעילות גופנית, הצטרפתי לאימונים בזום של חברתי Meshi horev, עשיתי אימונים מספריית האימונים של 12 דקות ביום או שפשוט במשך 15 דקות עשיתי תרגילים בעמידה או על מזרון. הפעילות הגופנית תורמת למצב הרוח שלנו, מחזקת את השרירים ותורמת לשיפור חילוף החומרים בגוף.

שלישית, חשוב להקפיד על תזונה נכונה, לאכול 3 ארוחות ביום ושתי ארוחות ביניים, לשלב חלבון בארוחות (דגים/עוף/בשר/טופו/גבינות), לשלב ירקות ופירות, להקפיד על שתיית מים מספקת (ליטר מים לכל 23 ק"ג). לאחר הפעילות הגופנית שתיתי שייק פירות עם חלבון, בצהרים הייתי מקפידה על סלט עם מנת חלבון ובערב ארוחת ערב קלה, בנוסף השתדלתי שהמתוקים שאני אוכלת יהיו ארוחת ביניים ועל בסיס תמרים, ארוחת ביניים נוספת היתה פרי עם אגוזים או יוגורט. אמנם אכלתי יותר מהרגיל אך הקפדתי על ארוחות מסודרות וארוחות ביניים וזה שמר עלי.

לסיום, צריך לזכור שהבידוד הוא הזדמנות: ללמוד משהו שרציתם ולא היה לכם זמן, לנסות תבשילים ומנות חדשות, לקרא ספרים, לראות סרטים שרציתם ולבלות זמן איכות עם הילדים בפעילות או ארוחה משותפת. בבידוד ניצלתי את הזמן לנסות מתכונים חדשים, לקרא ואפילו לשוחח בטלפון עם חברות.

מאחלת לכן ולבני משפחותיכן הרבה בריאות ושננצל את התקופה הזו לפעילויות מקדמות ובונות.

שלכן, מירב הרוש, מאמנת לאורח חיים בריא

בפייסבוק: merav harush     /   מירב הרוש מאמנת לאורח חיים בריא

 אתר: www.meravharush-coach.co.il