אם אתן מתאמנות באופן קבוע, או מידי פעם, או שאתן בדיוק רוצות להתחיל - להתאמן בחורף זה תמיד יותר מאתגר. קר בחוץ, לפעמים יורד גשם, קשה להזיז את עצמנו והמיטה חמה ומושכת, כך שאם אתן רגילות להתאמן על הבוקר, זה הרבה יותר מאתגר בתקופה הזו, וגם בערב - מחשיך מוקדם ולא תמיד קל לצאת. כרגע גם מכוני הכושר והסטודיו סגורים וזה עוד דבר שמקשה עלינו להמשיך באימונים שחלקינו היינו רגילות לעשות.


יחד עם זאת, בתקופה הקרה הזו אנחנו נוטות לאכול יותר, ואנחנו יודעות שלא כדאי לנו לוותר על אימון.

אז איך אפשר להביא את עצמנו להתאמן גם בחורף? 

תכלס? בעיניי אין כאן סודות גדולים. מקפידים על הטריקים הרגילים:

1. תכנון - אחד הדברים החשובים שיעזרו לכן להתארגן על אימונים. כבר במוצ"ש קבעו עם עצמכן מתי יהיו אימונים השבוע, כמה זמן ועם מי. ברגע שתכתבו ותשבצו – יהיה יותר קל ליישם.

2. מצאו שותף לאימונים. לפעמים עצם זה שקבענו עם חברה או בן זוג ויש לנו מחויבות, מעלה את הסיכוי שנקיים את האימון.

3. אם אתן אוהבות להתאמן בחוץ, והחלטתן על יום ושעה, אפילו אם קצת מטפטף - חשוב שתצאו ותעשו את האימון. קצת גשם לא יעצור אתכן!

4. תמיד תזכרו בתחושה הטובה שמגיעה אחרי האימון - היא תחזק את הרצון שלכן לקיים את האימון למרות הקושי.


גם בתקופה הזו, של חורף, קור וחושך חשוב שנמצא את הזמן בשביל להשקיע בעצמנו ולא נוותר על פעילות גופנית!